HANDIVAGTEN’S VÆRDIER

Det er vores ambition at være borgernes foretrukne samarbejdspartner og vi håber på et langvarigt samarbejde med vores kunder og derfor betyder god service samt høj kvalitet i det arbejde vi leverer, ALT for os.

Rekruttering er en af vore kernekompetencer og vi bruger megen tid på at matche borger og personale for at opfylde alle ønsker, så vidt det er muligt. Alle vore medarbejdere er både engagerede, motiverede og super servicemindede og vi har desuden en stadigt voksende hjælperdatabase.

Udover rekruttering af fast personale tilbyder vi også vikardækning i forbindelse med sygdom, ferie osv.

Udenfor normal kontortid har HANDIVAGTEN en akuttelefon, som kan benyttes til opkald af akut karakter – herunder sygdom eller spørgsmål, som ikke kan vente til dagen efter. Dette giver borgerne, men i lige så høj grad personalet, en sikkerhed og tryghed for at kunne få fat i nogen på alle tider af døgnet. Akuttelefonen er nemlig åben alle ugens syv dage, hele året rundt og du får naturligvis den samme gode service uanset hvornår på døgnet du ringer.

Vi ønsker, at borgerne oplever, at vi sætter dem i centrum og forstår deres behov. Vi mener, at det er vigtigt at forstå kundens behov, for at kunne levere den mest optimale ydelse og service.

Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten i vores arbejde eller vores løsninger og vi stræber hele tiden efter at udvikle os efter kundernes ønsker og behov.